Het eerste VC Volt seizoen gaat nu echt beginnen!

Zoals elk jaar rond deze tijd staat ook nu het nieuwe volleybalseizoen weer op het punt van beginnen. Er is echter wel een groot verschil t.o.v. voorgaande jaren: VC Volt begint namelijk aan haar eerste seizoen als fusievereniging. Dat zal in het begin zeker even wennen zijn zoals ook bleek tijdens de oefenwedstrijden van vorige week. Bijzonder leuk om te zien/horen dat enkele teams tijdens de wedstrijd hun yell aanpasten van "ENERGO" en "SHOCKTWEEENTACHTIG" naar "VC VOLT". Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen.

Deze competitie gaan we van start met 16 seniorenteams, 6 jeugdteams, 9 recreantenteams en 7 miniteams. Zowaar een hele uitdaging voor de diverse commissies om dit geheel goed van start te laten gaan. Zo terugkijkend op de periode van ontstaan van VC Volt (1 juni jl.) en nu kunnen we alleen maar trots zijn op wat er nu al staat. Natuurlijk zijn nog niet alle zaken (even goed) afgerond en stevig neergezet, maar we kunnen in ieder geval met een prima bezetting in de teams van start gaan. De volgende zaken zijn inmiddels allemaal geregeld:

  • Kleding Commissie: alle teams hebben een wedstrijdtenue van de voormalige clubs.
  • Kleding Commissie: alle teams zijn in het bezit van de geldige spelerskaarten.
  • Technische Commissie: alle teams zijn ingedeeld en alle spelers zijn ingeschreven bij de Nevobo in het juiste team.
  • Technische Commissie: de meetrain schema’s voor door de week zijn gereed en alle mini toernooien zijn gepland.
  • Wedstrijdzaken: informatie omtrent de zaalwacht, tel- en fluitschema’s, gewijzigde spelregels / doorgeven wedstrijduitslagen zijn gereed. Daarnaast zijn Heren 5 en 6 omgewisseld.
  • Kantine Commissie: de bardienstschema’s komen komende weken gereed (inclusief open en sluiten accommodatie De Kloosterhof Beers).
  • Webmasters: de eerste versie van de website is volledig operationeel en actueel inclusief contactpersonen per commissie.
  • Alle commissies hebben een eerste aanspreekpunt en alle mailboxen, welke op de site vermeld staan, zijn operationeel. Zie http://vcvolt.nl/over-vc-volt/commissies.

Het bestuur wil hierbij dan ook de commissies en de bestuursleden hartelijk bedanken voor hun tomeloze inzet om dit gerealiseerd te krijgen. De komende maanden zullen we gebruiken om de vereniging verder te (laten) ontwikkelen.

Dan zijn er nog twee punten die extra onder de aandacht gebracht mogen worden:

  • Wij verwachten dat wanneer je ingedeeld staat voor bijv. bardienst, fluiten, zaalwacht of tellen dat als jij niet kan, dat je zelf voor vervanging zorgt! De commissies kunnen dit niet voor jou oplossen. Laten wij allemaal de eigen verantwoordelijkheid nemen.
  • Mocht jij invallen bij een ander team, zorg dat je altijd je spelerskaart bij je hebt, want bij de legitimatie vermelding op het formulier van ID of paspoort wordt een boete in rekening gebracht door de Nevobo (kosten voor de speler zelf). De coaches dienen ook te zorgen dat zij de Nevobo pas bij zich hebben.

Tevens willen we jullie alvast wijzen op de eerste algemene ledenvergadering van 18 oktober a.s. Tijd en plaats worden nader bekend gemaakt. Tijdens deze ALV willen we jullie meenemen in traject wat achter ons ligt (uitleg over gemaakte keuzes) en een doorkijk geven naar de toekomst. Daarbij zijn vooral de begroting en de ALV in het voorjaar van 2017 van belang.

Het bestuur wenst jullie een goede en succesvolle start van de competitie.

Reactie toevoegen

Beperkte HTML

  • Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
CAPTCHA